کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل تالار بیل گراهام را برای مراسم روز چهارشنبه آماده می کند

اپل چهارشنبه‌ی پیش رو، نسل جدید آیفون‌های خود را طی مراسمی که در تالار شهری بیل گراهام برگزار خواهد شد، معرفی می‌کند. تصاویر منتشر شده نشان از این دارند که اپل در حال نصب پوستر‌ها در محوطه‌ی این تالار و آماده سازی آن برای برگزاری مراسم است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپل مراسم مربوط به معرفی نسل جدید آیفون‌های خود را که احتمالا با معرفی محصولاتی نظیر اپل تی‌وی و آیپد پرو همراه خواهد شد، در تالار شهری بیل گراهام برگزار خواهد کرد. این تالار ۷٫۰۰۰ نفر ظرفیت دارد.

همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، پوسترهایی که دقیقا نشان‌دهنده‌ی شمایل دعوت‌نامه‌های ارسال شده توسط اپل است، روی دیوار‌ها نصب می‌شود. همچنین باید به پرچم‌های منقش به نشان اپل اشاره کرد که روی میله‌ها نصب شده‌اند. اپل مراسم آینده‌ی خود را با شعار ‌"Hey Siri, give us hint" معرفی کرده که نشان از معرفی ویژگی‌هایی مرتبط با این دستیار صوتی هوشمند دارد.

AppleConInt

اصلی‌ترین موردی که بسیاری در انتظار معرفی آن‌ها در این مراسم هستند، آیفون 6s و آیفون 6s پلاس است که با حفظ کالبد آیفون 6 و با تغییرات جزئی روانه‌ی بازار خواهد شد. از جمله‌ی این تغییرات باید به بهره‌گیری از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۶ المان و همچنین فناوری فورس تاچ در صفحه‌ی نمایش اشاره کرد. همچنین شایعات بسیاری معرفی آیپد پرو را نوید داده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28066 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/06/14 تعداد مشاهده: 1473
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر